ENGASJERT

De som ikke orker å engasjere seg har heller ikke grunn til å klage.

søndag 30. oktober 2011

Minnerik helg

Dette er allerede en minnerik helg.  For meg så har jeg fredag sluttet i jobben. Jeg skal over i ny jobb på mandag.   Ikke bare skal jeg skifte jobb – jeg skal også skifte retning på pendlervegen min.  Det betyr at det klippes en navlestreng.  Etter å ha jobbet på samme geografiske stedet siden juli 1998 – blir det interessant å nå skulle skifte fra en trang innsnevra dal på nordmøre til en åpen og solrik by i Romsdal.

Feiring fredag kveld med gode kolleger gjorde inntrykk.  Slik sett skulle en ha sluttet oftere – da det er minnerike fester det blir ut av det. Så folkens, ikke gro fast på jobben din.  Jeg skal nå over i en jobb som står i stil med profilbildet mitt.  Og jeg gleder meg virkelig.

Helgen kan bli minnerik på flere måter – i kveld (søndag) kan Molde bli seriemester for første gang.  Det hadde vært noe det.   Kan den cubanske seierssigaren tennes søndag kveld?
Er spent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar